La creazione e lo sviluppo del brand: il caso Pietro Mascagni

Rossi, Maria Lavinia (A.A. 2013/2014) La creazione e lo sviluppo del brand: il caso Pietro Mascagni. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Gian Luca Gregori, pp. 160. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Pietro Mascagni. La creazione della marca. Analisi del mercato della musica classica. Lo studio per l’entrata nei mercati esteri. Manifatture Sigaro Toscano e il sigaro Mascagni.

References

Bibliografia: pp. 150-160.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Gregori, Gian Luca
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2013/2014
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Oct 2014 11:29
Last Modified: 19 May 2015 23:56
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12844

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item