La creazione e lo sviluppo del brand: il caso Pietro Mascagni
Rossi, Maria Lavinia (A.A. 2013/2014) La creazione e lo sviluppo del brand: il caso Pietro Mascagni. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Gian Luca Gregori, pp. 160. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Pietro Mascagni. La creazione della marca. Analisi del mercato della musica classica. Lo studio per l’entrata nei mercati esteri. Manifatture Sigaro Toscano e il sigaro Mascagni.
References
Bibliografia: pp. 150-160.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Gregori, Gian Luca |
Thesis Co-Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Oct 2014 11:29 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:56 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/12844 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |