Marketing e social networks: nuovi orizzonti di comunicazione

Piccinni, Laura (A.A. 2013/2014) Marketing e social networks: nuovi orizzonti di comunicazione. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 76. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I social media. Utilizzo dei social media da parte dei consumatori e del business. Il social media marketing: creare e catturare valore attraverso i social media. Focalizzare sui social networks. Facebook. Instagram. Strategie di starbucks sui social media.

References

Bibliografia: pp. 74-76.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing dei servizi
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2013/2014
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Oct 2014 13:53
Last Modified: 30 Oct 2018 14:59
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12857

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item