Comunicare il cibo, la politica e la sostenibilità: Eataly un caso di semiotica dei media
Zupi, Francesca (A.A. 2013/2014) Comunicare il cibo, la politica e la sostenibilità: Eataly un caso di semiotica dei media. Tesi di Laurea in Semiotica dei media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 131. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il cibo nella società e il suo ruolo nella semiotica. Analisi semiotica degli spazi e della pubblicità. Comunicazione e semiotica del marketing in cucina. Eataly: un caso di semiotica dei media.
References
Bibliografia: pp. 127-131.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
Chair: | Semiotica dei media |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Fabbri, Paolo Maria |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 Nov 2014 13:23 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:57 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/12967 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |