Comunicare il cibo, la politica e la sostenibilità: Eataly un caso di semiotica dei media

Zupi, Francesca (A.A. 2013/2014) Comunicare il cibo, la politica e la sostenibilità: Eataly un caso di semiotica dei media. Tesi di Laurea in Semiotica dei media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 131. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il cibo nella società e il suo ruolo nella semiotica. Analisi semiotica degli spazi e della pubblicità. Comunicazione e semiotica del marketing in cucina. Eataly: un caso di semiotica dei media.

References

Bibliografia: pp. 127-131.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Semiotica dei media
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Fabbri, Paolo Maria
Academic Year: 2013/2014
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 Nov 2014 13:23
Last Modified: 19 May 2015 23:57
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12967

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item