Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri

Verduci, Yvonne Maria (A.A. 2013/2014) Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Gian Luca Gregori, pp. 82. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing internazionale in alcune delle sue declinazioni. Focus italiano. Il caso: la necropoli della Banditaccia di Cerveteri.

References

Bibliografia: pp. 78-82.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Gregori, Gian Luca
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 29 Jan 2015 13:58
Last Modified: 20 May 2015 00:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13406

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item