Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri
Verduci, Yvonne Maria (A.A. 2013/2014) Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Gian Luca Gregori, pp. 82. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing internazionale in alcune delle sue declinazioni. Focus italiano. Il caso: la necropoli della Banditaccia di Cerveteri.
References
Bibliografia: pp. 78-82.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17) |
| Chair: | Marketing internazionale |
| Thesis Supervisor: | Gregori, Gian Luca |
| Academic Year: | 2013/2014 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 29 Jan 2015 13:58 |
| Last Modified: | 20 May 2015 00:02 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13406 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



