Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri
Verduci, Yvonne Maria (A.A. 2013/2014) Il marketing internazionale delle ricchezze culturali italiane: il caso della necropoli etrusca di Cerveteri. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Gian Luca Gregori, pp. 82. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing internazionale in alcune delle sue declinazioni. Focus italiano. Il caso: la necropoli della Banditaccia di Cerveteri.
References
Bibliografia: pp. 78-82.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17) |
Chair: | Marketing internazionale |
Thesis Supervisor: | Gregori, Gian Luca |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 29 Jan 2015 13:58 |
Last Modified: | 20 May 2015 00:02 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13406 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |