Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca

Adiletta, Giovanni (A.A. 2013/2014) Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 89. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Consumer, brand relationship. L’influenza delle emozioni negative sulla consumer brand relationship. Gli obiettivi della ricerca.

References

Bibliografia: pp. 88-89.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2015 13:22
Last Modified: 20 May 2015 00:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13628

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item