Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca
Adiletta, Giovanni (A.A. 2013/2014) Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 89. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Consumer, brand relationship. L’influenza delle emozioni negative sulla consumer brand relationship. Gli obiettivi della ricerca.
References
Bibliografia: pp. 88-89.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis | 
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli | 
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) | 
| Chair: | Politiche di marketing | 
| Thesis Supervisor: | Romani, Simona | 
| Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele | 
| Academic Year: | 2013/2014 | 
| Session: | Autumn | 
| Deposited by: | Alessandro Perfetti | 
| Date Deposited: | 13 Mar 2015 13:22 | 
| Last Modified: | 20 May 2015 00:05 | 
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13628 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
|  | View Item | 


