Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca
Adiletta, Giovanni (A.A. 2013/2014) Le traiettorie di dissoluzione delle relazioni tra consumatore e marca. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 89. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Consumer, brand relationship. L’influenza delle emozioni negative sulla consumer brand relationship. Gli obiettivi della ricerca.
References
Bibliografia: pp. 88-89.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Mar 2015 13:22 |
Last Modified: | 20 May 2015 00:05 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13628 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |