L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro
Tonini, Guido (A.A. 2013/2014) L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 61. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il packaging. Le altre variabili rilevanti. L’influenza del packaging nel processo di acquisto dei libri. Analisi dei risultati.
References
Bibliografia: pp. 57-61.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
| Chair: | Politiche di marketing |
| Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
| Thesis Co-Supervisor: | Ibarra, Máximo |
| Academic Year: | 2013/2014 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 31 Mar 2015 13:28 |
| Last Modified: | 20 May 2015 00:06 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13734 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



