L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro

Tonini, Guido (A.A. 2013/2014) L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 61. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il packaging. Le altre variabili rilevanti. L’influenza del packaging nel processo di acquisto dei libri. Analisi dei risultati.

References

Bibliografia: pp. 57-61.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 31 Mar 2015 13:28
Last Modified: 20 May 2015 00:06
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13734

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item