L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro
Tonini, Guido (A.A. 2013/2014) L’importanza della copertina: il ruolo del packaging nel mercato del libro. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 61. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il packaging. Le altre variabili rilevanti. L’influenza del packaging nel processo di acquisto dei libri. Analisi dei risultati.
References
Bibliografia: pp. 57-61.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Thesis Co-Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 31 Mar 2015 13:28 |
Last Modified: | 20 May 2015 00:06 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13734 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |