Brand accounting: un'analisi empirica dell'applicazione dello IAS 38

Colaboni, Federico (A.A. 2013/2014) Brand accounting: un'analisi empirica dell'applicazione dello IAS 38. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Giovanni Fiori, pp. 88. [Single Cycle Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il sistema di principi contabili IAS/IFRS. Analisi empirica del campione d'imprese. Il Gruppo Tod's. Il Gruppo Prada.

Thesis Type: Single Cycle Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01)
Chair: Economia aziendale
Thesis Supervisor: Fiori, Giovanni
Thesis Co-Supervisor: Pozzi, Cesare
Academic Year: 2013/2014
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Jun 2015 14:14
Last Modified: 15 Jun 2015 14:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14200

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item