I nuovi modelli di consumo dopo la grande crisi

Monaco, Mariacristina (A.A. 2013/2014) I nuovi modelli di consumo dopo la grande crisi. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 109. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La crisi finanziaria del 2008. Il processo decisionale del consumatore. Comunicazione e media relations.

References

Bibliografia: pp. 108-109.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità
Thesis Supervisor: Comin, Gianluca
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2013/2014
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 09 Sep 2015 14:13
Last Modified: 09 Sep 2015 14:13
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14486

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item