Engagement & content marketing: l’esperienza di storytelling in Coca–Cola

Nappi, Mario (A.A. 2013/2014) Engagement & content marketing: l’esperienza di storytelling in Coca–Cola. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 122. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'evoluzione del marketplace. Content marketing & storytelling: le nuove frontiere della comunicazione. L’esperienza di storytelling in Coca-Cola.

References

Bibliografia: pp. 118-122.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità
Thesis Supervisor: Comin, Gianluca
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2013/2014
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 09 Sep 2015 14:24
Last Modified: 09 Sep 2015 14:24
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14487

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item