Attività brand-related sui sociaol media: il ruolo delle motivazioni individuali
Improta, Mariachiara (A.A. 2013/2014) Attività brand-related sui sociaol media: il ruolo delle motivazioni individuali. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 85. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing nell'era dei social media. Le motivazioni: psicologia e comportamenti individuali nei social media. Il ruolo delle motivazioni nelle attività brand-related: personal identity e socializing.
References
Bibliografia: pp. 83-85.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 15 Sep 2015 14:11 |
Last Modified: | 15 Sep 2015 14:11 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/14533 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |