Attività brand-related sui social media e livello di engagement: un’analisi esplorativa

Malacrinò, Ilaria (A.A. 2013/2014) Attività brand-related sui social media e livello di engagement: un’analisi esplorativa. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 122. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I social media. Analisi del concetto di customer engagement: focus sulle attività brand-related sui social media. Attività brand-related sui social media e livello di engagement: analisi dei risultati della ricerca.

References

Bibliografia: pp. 116-121. Sitografia: p. 122.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2013/2014
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Sep 2015 14:19
Last Modified: 15 Sep 2015 14:19
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14534

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item