Attività brand-related sui social media e livello di engagement: un’analisi esplorativa
Malacrinò, Ilaria (A.A. 2013/2014) Attività brand-related sui social media e livello di engagement: un’analisi esplorativa. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 122. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
I social media. Analisi del concetto di customer engagement: focus sulle attività brand-related sui social media. Attività brand-related sui social media e livello di engagement: analisi dei risultati della ricerca.
References
Bibliografia: pp. 116-121. Sitografia: p. 122.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
| Chair: | Politiche di marketing |
| Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
| Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele |
| Academic Year: | 2013/2014 |
| Session: | Extraordinary |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 15 Sep 2015 14:19 |
| Last Modified: | 15 Sep 2015 14:19 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/14534 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



