Back-shoring: quando le aziende ritornano a casa: analisi del fenomeno e delle attribuzioni dei consumatori

Paparo, Alessio (A.A. 2013/2014) Back-shoring: quando le aziende ritornano a casa: analisi del fenomeno e delle attribuzioni dei consumatori. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 116. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il reshoring e la sua “relevance”. Reshoring: analisi delle motivazioni. Obiettivo della ricerca.

References

Bibliografia: pp. 108-116.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2013/2014
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 23 Sep 2015 06:57
Last Modified: 23 Sep 2015 06:57
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14616

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item