Back-shoring: quando le aziende ritornano a casa: analisi del fenomeno e delle attribuzioni dei consumatori
Paparo, Alessio (A.A. 2013/2014) Back-shoring: quando le aziende ritornano a casa: analisi del fenomeno e delle attribuzioni dei consumatori. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 116. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il reshoring e la sua “relevance”. Reshoring: analisi delle motivazioni. Obiettivo della ricerca.
References
Bibliografia: pp. 108-116.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 23 Sep 2015 06:57 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 06:57 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/14616 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |