Reshoring e emozioni: analisi empirica sui consumatori italiani

Abate, Claudia (A.A. 2014/2015) Reshoring e emozioni: analisi empirica sui consumatori italiani. Tesi di Laurea in Comportamento del consumatore, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 149. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (3MB) | Request a copy
[img] PDF (Sintesi)
Restricted to Registered users only

Download (450kB) | Request a copy

Abstract/Index

Il fenomeno del reshoring: un'inversione di tendenza. Il reshoring: i driver e gli effetti sugli stakeholders rilevanti. Analisi dei dati: la prospettiva dei consumatori.

References

Bibliografia: pp. 140-149.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Comportamento del consumatore
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Amatulli, Cesare
Academic Year: 2014/2015
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 10 Nov 2015 14:31
Last Modified: 10 Nov 2015 14:31
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/14919

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item