Il marketing della F.I.R. e la crescita del rugby in Italia: il caso Sei Nazioni

Leuzzi, Giulia (A.A. 2014/2015) Il marketing della F.I.R. e la crescita del rugby in Italia: il caso Sei Nazioni. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 57. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il marketing sportivo. Il marketing nel rugby. Il marketing della F.I.R. per il Sei Nazioni.

References

Bibliografia: pp. 53-55. Sitografia: pp. 56-57.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing dei servizi
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2014/2015
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Jan 2016 14:02
Last Modified: 19 Jan 2016 14:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15249

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item