Il marketing dei prodotti unici: l'innovazione come fonte dell’unicità del prodotto

Cardinaletti, Marco (A.A. 2014/2015) Il marketing dei prodotti unici: l'innovazione come fonte dell’unicità del prodotto. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e brand management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 163. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing dei prodotti unici. L’innovazione come driver all’unicità. Case study: Thales Alenia Space.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 161-163.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e brand management
Thesis Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Thesis Co-Supervisor: Prencipe, Andrea
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Apr 2016 12:31
Last Modified: 15 Apr 2016 12:31
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16010

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item