Il marketing dei prodotti unici: l'innovazione come fonte dell’unicità del prodotto
Cardinaletti, Marco (A.A. 2014/2015) Il marketing dei prodotti unici: l'innovazione come fonte dell’unicità del prodotto. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e brand management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 163. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing dei prodotti unici. L’innovazione come driver all’unicità. Case study: Thales Alenia Space.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 161-163.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
| Chair: | Strategie di comunicazione e brand management |
| Thesis Supervisor: | Mazzù, Marco Francesco |
| Thesis Co-Supervisor: | Prencipe, Andrea |
| Academic Year: | 2014/2015 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 15 Apr 2016 12:31 |
| Last Modified: | 15 Apr 2016 12:31 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16010 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



