Digital marketing: l’uso dei digital touchpoints nel mercato oral care

De Falco, Gaia (A.A. 2014/2015) Digital marketing: l’uso dei digital touchpoints nel mercato oral care. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e brand management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 213. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il digital marketing: strategie e tecniche per la comunicazione nell’era digitale. L’uso dei digital touchpoints nel mercato oral care. The internet users’ behaviour to oral care digital touchpoints. Raccomandazioni finali.

References

Bibliografia: pp. 210-213.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e brand management
Thesis Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Apr 2016 12:54
Last Modified: 15 Apr 2016 12:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16011

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item