Pubblicità ingannevole: la tutela del consumatore e l'immagine dell'impresa

Previtali, Silvia (A.A. 2014/2015) Pubblicità ingannevole: la tutela del consumatore e l'immagine dell'impresa. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e brand management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.
Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e brand management
Thesis Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Thesis Co-Supervisor: Di Ciommo, Francesco
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Apr 2016 14:25
Last Modified: 15 Apr 2016 14:25
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16018

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item