Social media, dalla parola al video: nuove strategie di marketing online

Moio, Federica (A.A. 2014/2015) Social media, dalla parola al video: nuove strategie di marketing online. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 124. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy
[img] PDF (Sintesi)
Restricted to Registered users only

Download (146kB) | Request a copy

Abstract/Index

L’evoluzione dei social media. Social media: nuove strategie di marketing online. Case study Lego: un successo senza tempo.

References

Bibliografia: pp. 123-124.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità
Thesis Supervisor: Comin, Gianluca
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 02 May 2016 12:38
Last Modified: 02 May 2016 12:38
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16107

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item