Il marketing etico: utopia o realtà?

D'Orazio, Gian Paolo (A.A. 2014/2015) Il marketing etico: utopia o realtà? Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 180. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing etico. Il marketing etico nell’ottica della responsabilità sociale. Il marketing etico come fonte di vantaggio competitivo. Quanta etica c’è nel marketing?

References

Bibliografia: pp. 172-177. Sitografia: pp. 178-180.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità
Thesis Supervisor: Comin, Gianluca
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 May 2016 07:04
Last Modified: 12 May 2016 07:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16197

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item