Il marketing esperenziale: il caso Walt Disney company

Misuraca, Clara (A.A. 2014/2015) Il marketing esperenziale: il caso Walt Disney company. Tesi di Laurea in Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 187. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dal marketing tradizionale al marketing esperenziale. The Walt Disney company. Il marketing esperenziale della Walt Disney company.

References

Bibliografia: pp. 117-181. Sitografia: pp. 182-187.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie di comunicazione e tecniche di pubblicità
Thesis Supervisor: Comin, Gianluca
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 May 2016 07:44
Last Modified: 12 May 2016 07:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16199

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item