Anatomia dell'invidia: approfondimento teorico e analisi del suo utilizzo nella comunicazione pubblicitaria

Somma, Lucia (A.A. 2014/2015) Anatomia dell'invidia: approfondimento teorico e analisi del suo utilizzo nella comunicazione pubblicitaria. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 83. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Anatomia dell’invidia. L’ambivalente esperienza di essere invidiati. L’invidia in una prospettiva di consumer behavior.

References

Bibliografia: p. 24, p. 38, pp. 66-69.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Lanzara, Riccardo
Academic Year: 2014/2015
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 28 Jun 2016 14:00
Last Modified: 20 Mar 2017 11:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16481

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item