Le strategie di internazionalizzazione nel mercato e nella distribuzione cinese: il caso Moleskine

Gentili, Simona (A.A. 2014/2015) Le strategie di internazionalizzazione nel mercato e nella distribuzione cinese: il caso Moleskine. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Enzo Peruffo, pp. 171. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le strategie di internazionalizzazione: determinanti, fattori d’influenza e modalità d’entrata. La Cina come target del processo di internazionalizzazione. Il caso Moleskine.

References

Bibliografia: pp. 147-151. Sitografia: pp. 152-157.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Peruffo, Enzo
Thesis Co-Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2014/2015
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Jun 2016 09:02
Last Modified: 30 Jun 2016 09:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16499

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item