Le strategie di internazionalizzazione nel mercato e nella distribuzione cinese: il caso Moleskine
Gentili, Simona (A.A. 2014/2015) Le strategie di internazionalizzazione nel mercato e nella distribuzione cinese: il caso Moleskine. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Enzo Peruffo, pp. 171. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Le strategie di internazionalizzazione: determinanti, fattori d’influenza e modalità d’entrata. La Cina come target del processo di internazionalizzazione. Il caso Moleskine.
References
Bibliografia: pp. 147-151. Sitografia: pp. 152-157.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Peruffo, Enzo |
Thesis Co-Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Jun 2016 09:02 |
Last Modified: | 30 Jun 2016 09:02 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16499 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |