Product placement e pubblicità: dal decreto Urbani al decreto Romani

Maio, Giuliana (A.A. 2015/2016) Product placement e pubblicità: dal decreto Urbani al decreto Romani. Tesi di Laurea in Metodologia della scienza giuridica, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Punzi, pp. 196. [Single Cycle Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Pubblicità e product placement. Considerazioni giuridiche sul product placement. Il product placement televisivo e nelle altre opere dell’ingegno.

References

Bibliografia: pp. 189-196.

Thesis Type: Single Cycle Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01)
Chair: Metodologia della scienza giuridica
Thesis Supervisor: Punzi, Antonio
Thesis Co-Supervisor: Romeo, Francesco
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Oct 2016 10:04
Last Modified: 14 Oct 2016 10:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17021

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item