Product placement e pubblicità: dal decreto Urbani al decreto Romani
Maio, Giuliana (A.A. 2015/2016) Product placement e pubblicità: dal decreto Urbani al decreto Romani. Tesi di Laurea in Metodologia della scienza giuridica, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Punzi, pp. 196. [Single Cycle Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Pubblicità e product placement. Considerazioni giuridiche sul product placement. Il product placement televisivo e nelle altre opere dell’ingegno.
References
Bibliografia: pp. 189-196.
Thesis Type: | Single Cycle Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01) |
Chair: | Metodologia della scienza giuridica |
Thesis Supervisor: | Punzi, Antonio |
Thesis Co-Supervisor: | Romeo, Francesco |
Academic Year: | 2015/2016 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Oct 2016 10:04 |
Last Modified: | 14 Oct 2016 10:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/17021 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |