L'e-commerce: dalla multicanalità all'omnicanalità: diversi modelli di business nel settore dell'abbigliamento

Palumbo, Giulia (A.A. 2015/2016) L'e-commerce: dalla multicanalità all'omnicanalità: diversi modelli di business nel settore dell'abbigliamento. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 71. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (3MB) | Request a copy

Abstract/Index

L’e-commerce: dalla multicanalità all'omnicanalità. Multicanalità e omnicanalità nel settore dell’abbigliamento. L’analisi dei casi aziendali “esempi”.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 67-71.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Dec 2016 15:05
Last Modified: 05 Dec 2016 15:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17430

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item