La comunicazione di moda nel contesto cross-mediale: una prospettiva socio-semiotica

Trivisonno , Michele (A.A. 2008/2009) La comunicazione di moda nel contesto cross-mediale: una prospettiva socio-semiotica. Tesi di Laurea in Aspetti visuali della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 267. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Fenomenologia della moda. La comunicazione della moda. Gli accessori e la moda.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 255-267.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S)
Chair: Aspetti visuali della comunicazione
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Spalletta, Marica
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 03 Mar 2011 17:14
Last Modified: 19 May 2015 22:32
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1744

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item