La comunicazione di moda nel contesto cross-mediale: una prospettiva socio-semiotica
Trivisonno , Michele (A.A. 2008/2009) La comunicazione di moda nel contesto cross-mediale: una prospettiva socio-semiotica. Tesi di Laurea in Aspetti visuali della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 267. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Fenomenologia della moda. La comunicazione della moda. Gli accessori e la moda.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 255-267.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S) |
Chair: | Aspetti visuali della comunicazione |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Spalletta, Marica |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 642 not found. |
Date Deposited: | 03 Mar 2011 17:14 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:32 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1744 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |