La pubblicità commerciale tra arte e strategie di persuasione
Massimini, Sara (A.A. 2015/2016) La pubblicità commerciale tra arte e strategie di persuasione. Tesi di Laurea in Metodologia della scienza giuridica, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Punzi, pp. 127. [Single Cycle Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La pubblicità commerciale. La persuasione pubblicitaria. Tra arte e pubblicità. Branded entertainment: una scommessa vincente.
References
Bibliografia: pp. 125-127.
Thesis Type: | Single Cycle Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01) |
Chair: | Metodologia della scienza giuridica |
Thesis Supervisor: | Punzi, Antonio |
Thesis Co-Supervisor: | Esposito, Mario |
Academic Year: | 2015/2016 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 15 Feb 2017 08:30 |
Last Modified: | 15 Feb 2017 08:30 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/17795 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |