La pubblicità commerciale tra arte e strategie di persuasione

Massimini, Sara (A.A. 2015/2016) La pubblicità commerciale tra arte e strategie di persuasione. Tesi di Laurea in Metodologia della scienza giuridica, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Punzi, pp. 127. [Single Cycle Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La pubblicità commerciale. La persuasione pubblicitaria. Tra arte e pubblicità. Branded entertainment: una scommessa vincente.

References

Bibliografia: pp. 125-127.

Thesis Type: Single Cycle Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01)
Chair: Metodologia della scienza giuridica
Thesis Supervisor: Punzi, Antonio
Thesis Co-Supervisor: Esposito, Mario
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Feb 2017 08:30
Last Modified: 15 Feb 2017 08:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17795

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item