Corporte social responsibility: la percezione dei consumatori

Trezza, Riccardo (A.A. 2015/2016) Corporte social responsibility: la percezione dei consumatori. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 48. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Consumatori e corporate social responsibility. L’influenza della CSR. La comunicazione di CSR. L’effetto della CSR sulla C-C identification. Parte sperimentale. I tre scenari. Le domande del questionario. Il campione della ricerca.

References

Bibliografia: pp. 45-47.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Mar 2017 10:41
Last Modified: 06 Mar 2017 10:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/18068

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item