Virtual reality and augmented reality: new marketing tools for customer engagement

Bortolotti, Enrico (A.A. 2016/2017) Virtual reality and augmented reality: new marketing tools for customer engagement. Tesi di Laurea in Web analytics e marketing, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 125. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lo sviluppo del mercato, dei consumatori e delle tecnologie applicate al marketing. I nuovi strumenti per il modello digital: realtà virtuale e realtà aumentata. Funzionalità e requisiti di realtà aumentata e realtà virtuale. Componenti hardware per la realtà aumentata. Campi di applicazione per realtà aumentata e realtà virtuale, casi di successo e possibili sviluppi. Questionario e risultati ottenuti.

References

Bibliografia: pp. 101-103. Sitografia: pp. 104-105.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Web analytics e marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Pitardi, Valentina
Academic Year: 2016/2017
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 24 Oct 2017 15:03
Last Modified: 24 Oct 2017 15:03
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19692

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item