Virtual reality and augmented reality: new marketing tools for customer engagement
Bortolotti, Enrico (A.A. 2016/2017) Virtual reality and augmented reality: new marketing tools for customer engagement. Tesi di Laurea in Web analytics e marketing, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 125. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Lo sviluppo del mercato, dei consumatori e delle tecnologie applicate al marketing. I nuovi strumenti per il modello digital: realtà virtuale e realtà aumentata. Funzionalità e requisiti di realtà aumentata e realtà virtuale. Componenti hardware per la realtà aumentata. Campi di applicazione per realtà aumentata e realtà virtuale, casi di successo e possibili sviluppi. Questionario e risultati ottenuti.
References
Bibliografia: pp. 101-103. Sitografia: pp. 104-105.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Web analytics e marketing |
Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Thesis Co-Supervisor: | Pitardi, Valentina |
Academic Year: | 2016/2017 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 24 Oct 2017 15:03 |
Last Modified: | 24 Oct 2017 15:03 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/19692 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |