L'e-commerce e l'automobile: l'influenza della digital economy sul mercato automobilistico

Petroni, Edoardo (A.A. 2016/2017) L'e-commerce e l'automobile: l'influenza della digital economy sul mercato automobilistico. Tesi di Laurea in Economia industriale, LUISS Guido Carli, relatore Valentina Meliciani, pp. 41. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

L'e-commerce. Vantaggi e svantaggi dell'e-commerce. L'e-commerce di automobili. L'e-commerce automobilistico. Il ruolo delle piattaforme web: autoscout24.

References

Bibliografia: pp. 39-40.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia industriale
Thesis Supervisor: Meliciani, Valentina
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 27 Mar 2018 12:41
Last Modified: 27 Mar 2018 12:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20392

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item