L'e-commerce e l'automobile: l'influenza della digital economy sul mercato automobilistico
Petroni, Edoardo (A.A. 2016/2017) L'e-commerce e l'automobile: l'influenza della digital economy sul mercato automobilistico. Tesi di Laurea in Economia industriale, LUISS Guido Carli, relatore Valentina Meliciani, pp. 41. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract/Index
L'e-commerce. Vantaggi e svantaggi dell'e-commerce. L'e-commerce di automobili. L'e-commerce automobilistico. Il ruolo delle piattaforme web: autoscout24.
References
Bibliografia: pp. 39-40.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia industriale |
Thesis Supervisor: | Meliciani, Valentina |
Academic Year: | 2016/2017 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 27 Mar 2018 12:41 |
Last Modified: | 27 Mar 2018 12:41 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/20392 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |