Sviluppo sostenibile: uno studio sul potenziale ruolo del marketing sensoriale
Dolcini, Camilla (A.A. 2016/2017) Sviluppo sostenibile: uno studio sul potenziale ruolo del marketing sensoriale. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 79. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview |
Abstract/Index
Background teorico. Il marketing esperienziale. Metodologia. Riferimenti statistici. Analisi statistica dei risultati. Interpretazione dei risultati.
References
Bibliografia: pp. 52-54.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Retail and service experience marketing |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Thesis Co-Supervisor: | Rullani, Francesco |
Academic Year: | 2016/2017 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 24 Apr 2018 13:59 |
Last Modified: | 24 Apr 2018 13:59 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/20573 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |