Sviluppo sostenibile: uno studio sul potenziale ruolo del marketing sensoriale

Dolcini, Camilla (A.A. 2016/2017) Sviluppo sostenibile: uno studio sul potenziale ruolo del marketing sensoriale. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 79. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

Background teorico. Il marketing esperienziale. Metodologia. Riferimenti statistici. Analisi statistica dei risultati. Interpretazione dei risultati.

References

Bibliografia: pp. 52-54.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: Rullani, Francesco
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 24 Apr 2018 13:59
Last Modified: 24 Apr 2018 13:59
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20573

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item