Il marketing dell'esperienza nel turismo di lusso

Repole, Matteo (A.A. 2016/2017) Il marketing dell'esperienza nel turismo di lusso. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 156. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview

Abstract/Index

Il lusso dell’esperienza. Verso un nuovo marketing: quello esperienziale. Il turismo di lusso ed i suoi protagonisti. Obiettivi, metodologia, ipotesi e risultati di ricerca attesi. Case study: Imago Artis Travel, un brand esperienziale.

References

Bibliografia: pp. 134-140.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: Marengo, Luigi
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 May 2018 15:24
Last Modified: 08 May 2018 15:24
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20771

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item