La sostenibilità nel lusso e nel mass market: un’analisi empirica sulla percezione dei consumatori

Lesti, Martina (A.A. 2016/2017) La sostenibilità nel lusso e nel mass market: un’analisi empirica sulla percezione dei consumatori. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 149. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

Rassegna bibliografica. La sostenibilità: concetti introduttivi. Metodologia. Obiettivo e ipotesi di ricerca. Analisi dei risultati. Discussione generale. Interpretazione dei risultati.

References

Bibliografia: pp. 100-109. Sitografia: pp. 110-113.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2016/2017
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 31 May 2018 15:05
Last Modified: 31 May 2018 15:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/21228

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item