Aspetti giuridici del social commerce: la pubblicità occulta nei servizi di social network

Califano, Giuliano (A.A. 2017/2018) Aspetti giuridici del social commerce: la pubblicità occulta nei servizi di social network. Tesi di Laurea in Informatica giuridica, LUISS Guido Carli, relatore Gianfranco Caridi, pp. 158. [Single Cycle Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il social commerce e l’influencer marketing. Disciplina Giuridica del fenomeno pubblicitario. Casi pratici e possibili soluzioni.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 146-155.

Thesis Type: Single Cycle Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01)
Chair: Informatica giuridica
Thesis Supervisor: Caridi, Gianfranco
Thesis Co-Supervisor: Russo, Stefano and Ciacci, Gianluigi
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Marco Salvati
Date Deposited: 06 Feb 2019 19:29
Last Modified: 06 Feb 2019 19:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22098

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item