-1 moment of truth and its fundamental impact on consumer decision journey

Del Monte, Michela (A.A. 2017/2018) -1 moment of truth and its fundamental impact on consumer decision journey. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 133. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (5MB) | Request a copy

Abstract/Index

Introduzione al consumer decision journey. L'impatto della digitalizzazione su imprese e consumatori. Introduzione alla convergenza industriale. Un nuovo scenario competitivo guidato dall'industria 4.0. Casi aziendali di successo. Theoretical background: technology acceptance model.

References

Bibliografia: pp. 112-118.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Gestione del prodotto e della marca
Thesis Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Thesis Co-Supervisor: Spagnoletti, Paolo
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Mar 2019 07:35
Last Modified: 12 Mar 2019 07:35
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22533

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item