-1 moment of truth and its fundamental impact on consumer decision journey
Del Monte, Michela (A.A. 2017/2018) -1 moment of truth and its fundamental impact on consumer decision journey. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 133. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (5MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Introduzione al consumer decision journey. L'impatto della digitalizzazione su imprese e consumatori. Introduzione alla convergenza industriale. Un nuovo scenario competitivo guidato dall'industria 4.0. Casi aziendali di successo. Theoretical background: technology acceptance model.
References
Bibliografia: pp. 112-118.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Gestione del prodotto e della marca |
Thesis Supervisor: | Mazzù, Marco Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Spagnoletti, Paolo |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Mar 2019 07:35 |
Last Modified: | 12 Mar 2019 07:35 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22533 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |