L'arte nell'era della sharing experience

Di Segni, Federica (A.A. 2017/2018) L'arte nell'era della sharing experience. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 190. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'esperienza. Framework teorico e introduzione alle ipotesi e agli obiettivi. Premessa ed ipotesi. Analisi preliminare. Implicazioni manageriali.

References

Bibliografia: pp. 162-174. Sitografia: p. 175.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Gestione del prodotto e della marca
Thesis Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Mar 2019 08:01
Last Modified: 12 Mar 2019 08:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22537

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item