Il branding come risposta all'evoluzione rivoluzione dello scenario televisivo italiano: l'esperienza di Fox Networks Group Italy
Merico, Ilaria (A.A. 2017/2018) Il branding come risposta all'evoluzione rivoluzione dello scenario televisivo italiano: l'esperienza di Fox Networks Group Italy. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Roberto Dandi, pp. 123. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview |
Abstract/Index
TV branding. Storia dello scenario televisivo italiano. Fox Networks Group Italy. TV branding in Fox. Il brand anywhere e anytime: social TV.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 116-123.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese |
Thesis Supervisor: | Dandi, Roberto |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Apr 2019 06:43 |
Last Modified: | 30 Apr 2019 06:43 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/23121 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |