Il branding come risposta all'evoluzione rivoluzione dello scenario televisivo italiano: l'esperienza di Fox Networks Group Italy

Merico, Ilaria (A.A. 2017/2018) Il branding come risposta all'evoluzione rivoluzione dello scenario televisivo italiano: l'esperienza di Fox Networks Group Italy. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Roberto Dandi, pp. 123. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview

Abstract/Index

TV branding. Storia dello scenario televisivo italiano. Fox Networks Group Italy. TV branding in Fox. Il brand anywhere e anytime: social TV.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 116-123.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Dandi, Roberto
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Apr 2019 06:43
Last Modified: 30 Apr 2019 06:43
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23121

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item