Consumer object relationship: agency e communality all'epoca degli smart object
Martelli, Marco (A.A. 2017/2018) Consumer object relationship: agency e communality all'epoca degli smart object. Tesi di Laurea in Comunicazione di marketing e linguaggi dei nuovi media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 87. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Introduzione al fenomeno degli smart object e all’internet of things. Storia: da ARPANET all’internet of things. Il rapporto consumatore-smart object. Le caratteristiche degli smart object. Coding. Il caso Amazon Echo.
References
Bibliografia: pp. 67-72.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Comunicazione di marketing e linguaggi dei nuovi media |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 May 2019 09:04 |
Last Modified: | 07 May 2019 09:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/23307 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |