Consumer object relationship: agency e communality all'epoca degli smart object

Martelli, Marco (A.A. 2017/2018) Consumer object relationship: agency e communality all'epoca degli smart object. Tesi di Laurea in Comunicazione di marketing e linguaggi dei nuovi media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 87. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Introduzione al fenomeno degli smart object e all’internet of things. Storia: da ARPANET all’internet of things. Il rapporto consumatore-smart object. Le caratteristiche degli smart object. Coding. Il caso Amazon Echo.

References

Bibliografia: pp. 67-72.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Comunicazione di marketing e linguaggi dei nuovi media
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 May 2019 09:04
Last Modified: 07 May 2019 09:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23307

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item