Word of mouth: l’effetto della sostenibilità del prodotto sul passaparola

Sgrò, Luca (A.A. 2017/2018) Word of mouth: l’effetto della sostenibilità del prodotto sul passaparola. Tesi di Laurea in Web analytics e marketing, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 124. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il word of mouth e i suoi driver principali. Descrizione e panoramica del fenomeno. Responsabilità, sostenibilità e nuovi atteggiamenti. Strategie e strumenti a supporto della sostenibilità. La ricerca empirica. Limiti e future ricerche.

References

Bibliografia: pp. 97-102.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Web analytics e marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Cappelli, Carmela
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 May 2019 14:42
Last Modified: 07 May 2019 14:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23352

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item