L’ascesa del modello omnichannel: come l’evoluzione tecnologica ha modificato le strategie di marketing

Delli Compagni, Luigi (A.A. 2017/2018) L’ascesa del modello omnichannel: come l’evoluzione tecnologica ha modificato le strategie di marketing. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 115. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (5MB) | Request a copy

Abstract/Index

L'avvento del digital marketing. L'evoluzione del consumatore. I canali di marketing. Definizione e funzioni dei canali di marketing. Metodologia di ricerca. Analisi statistica dei risultati. Il futuro dell'industria automobilistica.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 70-72.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 May 2019 14:46
Last Modified: 07 May 2019 14:46
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23353

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item