L’ascesa del modello omnichannel: come l’evoluzione tecnologica ha modificato le strategie di marketing
Delli Compagni, Luigi (A.A. 2017/2018) L’ascesa del modello omnichannel: come l’evoluzione tecnologica ha modificato le strategie di marketing. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 115. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (5MB) | Request a copy |
Abstract/Index
L'avvento del digital marketing. L'evoluzione del consumatore. I canali di marketing. Definizione e funzioni dei canali di marketing. Metodologia di ricerca. Analisi statistica dei risultati. Il futuro dell'industria automobilistica.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 70-72.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Retail and service experience marketing |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Thesis Co-Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 May 2019 14:46 |
Last Modified: | 07 May 2019 14:46 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/23353 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |