Il social CRM: empowerment dei pazienti diabetici e strumenti del web 2.0
Castagna, Sophie (A.A. 2018/2019) Il social CRM: empowerment dei pazienti diabetici e strumenti del web 2.0. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Il customer relationship management. Definizione del CRM. Dal web 1.0 all'enterprise 2.0. Vantaggi e criticità dei social network. Il social customer relationship management. Vantaggi e criticità del social CRM. La ricerca: "empowerment del paziente diabetico e strumenti del web 2.0".
References
Sitografia: pp. 63-64. Bibliografia: pp. 65-66.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 01 Oct 2019 07:38 |
Last Modified: | 01 Oct 2019 07:38 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24569 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |