Il social CRM: empowerment dei pazienti diabetici e strumenti del web 2.0

Castagna, Sophie (A.A. 2018/2019) Il social CRM: empowerment dei pazienti diabetici e strumenti del web 2.0. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il customer relationship management. Definizione del CRM. Dal web 1.0 all'enterprise 2.0. Vantaggi e criticità dei social network. Il social customer relationship management. Vantaggi e criticità del social CRM. La ricerca: "empowerment del paziente diabetico e strumenti del web 2.0".

References

Sitografia: pp. 63-64. Bibliografia: pp. 65-66.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Oct 2019 07:38
Last Modified: 01 Oct 2019 07:38
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24569

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item