Se puoi sognarlo puoi farlo: the Walt Disney Company e il marketing delle esperienze
Clarioni, Giulia (A.A. 2018/2019) Se puoi sognarlo puoi farlo: the Walt Disney Company e il marketing delle esperienze. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 72. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Un nuovo approccio esperienziale. La customer experience e la customer journey. Un primo incontro tra teoria e realtà. Pro e contro del marketing esperienziale. Quando i sogni diventano realtà.
References
Bibliografia: pp. 65-68.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Oct 2019 09:51 |
Last Modified: | 14 Oct 2019 09:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24763 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |