Se puoi sognarlo puoi farlo: the Walt Disney Company e il marketing delle esperienze

Clarioni, Giulia (A.A. 2018/2019) Se puoi sognarlo puoi farlo: the Walt Disney Company e il marketing delle esperienze. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 72. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Un nuovo approccio esperienziale. La customer experience e la customer journey. Un primo incontro tra teoria e realtà. Pro e contro del marketing esperienziale. Quando i sogni diventano realtà.

References

Bibliografia: pp. 65-68.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Oct 2019 09:51
Last Modified: 14 Oct 2019 09:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24763

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item